20091204

Hinner skriva ihop ett litet inlägg innan det är dags att göra sig iordning för att åka till de små barnen.
Igår hämtade Isaac mig & Madde efter praktiiken vi drog & käkade & så köpte jag två nagelack. Dumma mig!!!

Praktiken går himla bra igår hade jag samling & det gick öer förväntan faktiskt. Jag är stolt över mig själv att jag klarade det eftersom jag har sååå svårt för vissa saker. Men tack vare att persnoalen sa ett & annat innan så fixade jag det galant. Ohyeees...
Idag är det sista dagen på i småbarnsgrupp. Finns så mycket man kommer sakna med de små. Att sitta & kika i pekböcker & höra att de säger ett ord för första gången eller att sitta & mysa när de precis har sovit. Eller att bara se hur de komminucerar med varann det är intressant.

Nåja nu har jag brådis, idag skall jag nog till Liseberg, men jag vet inte om jag orkar egentligen är väldigt trött..


Kommentarer
Postat av: Anonym

skall också till liseberg idag

2009-12-04 @ 13:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0