trevlig kväll

Hej.
Just nu sitter jag & förösker få i mej lite frukost, det går väl inte så värst bra kanske.
igår blev en jätte bra kväll. Det var helt suveränt. Malin & jag åkte till hennes kompis där vare intespeciellt kul, inte alls min typ av människor så vi drog. Fick tag i Jenny som blev taggad på utgång & så drog vi till kungälv. Träffade Pitchi en stund innan vi stack till ja va de nu hette. Där satt vi & pratade med en som bara lipade över en tjej & en annan trevlig prick. Sen kom Sofia & hennes kompisar, dom var trevliga & Sofra var roligt när hon druckigt. sedan gick vi över gatan till Combi igen. Träffade mathias, Erik, Julia & resten av namnen minns jag inte. Det var gör trevligt & vi dansade, drack, tjötade & träffade massor av roliga människor. Vi var hemma vid två tiden ialla fall.

Jag vaknade tidigt idag vid typ nio som alltid när jag varit ute. Bakfyllan small till & jag har inte kunnat röra mej ur sängen för jag mått så underbart illa. Men man lever & har man roligt för man ta de tråkiga dagen efter.
Nu laddar vi om tills fredag då jag skall ut med mina favoriter Jenny,Malin, Sofia & kanske Sofia , och älsklings Erika som jag inte träffar allt för ofta.

Idag skall jag kanske åka med mamma till kusin & passa benjamin. Underbara unge. Han får än nog på ännu bättre humör.

man blir bara lycklig över att titta på bilden!

och kväll & Madde om du läser detta & vill promenera ikväll så kan du väl skriva ? Vi har mycket att prata om!

ha en underbar dag




Kommentarer
Postat av: madde

ja vissst, dock så har jagg blivit förkyld... fyfan.. ;P vilken tid?

2009-04-26 @ 11:32:58
URL: http://shmadd.blogg.se/
Postat av: madde

Ja det passar damen klockan 19.00, passar det damen sj? ;D

2009-04-26 @ 18:32:53
URL: http://shmadd.blogg.se/
Postat av: Linda

Mysig bild :D

2009-04-27 @ 10:39:49
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0