rubirk?

Jag gillar inte rubriker, eller ibland fast det är jobbigt att komma på bra rubriker.

Idag hände något roligt, eller ja något som intersserar mig väldigt mycket. Det bor en japanre i Bohus & idag fick mamma & jag titta på hennes stamtavla & det visar sig att Shiba då som hon heter är släkt med Ozzy.  Väldirgt trevligt tycker jag, båda har lika ljusa ögon tyvärr så nu har vi väl boven bakom dramat.

Under dagen har jag träffat min kusin i slottskogen, lekt med Benjamin, vi åkte rutchkana & jag kände mig nästan som ett barn på nytt. haha. Glädjespridare är vad han är. sedan har jag varit hos Jennifer & slurpat massa kaffe hon berättade en rolig grej som hon var med om på jobbet. Haha va e skratta!?

Nåja dagen har varit bra förutom att Kalmar ringde mig i ren panik, ( eller ringde jag henne ). Ialla fall berättade hon att hennes förra handledare Richard har dött idag. Så tragiskt :(


Han var bara 46 år. så himla orättvist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0