Fina kalmar vän.

Sol, sol härliga sol.. De är helt underbart man vill inget hellre än att vara ute . Dagen har varit lugn. Har spenderat en timme utav dagen med att prata med Jenny i telefon, saknar henne, vi har inte träffats sen Fenruari, de är synd att vi bor så långt ifrån varandra. Ikväll kikade jag på Robinsson & åt godis. Jag tycker det var synd att Valpen åkte ut, han presterade bra på tävlingarna. Men man såg verkligen hur dåligt han mådde & hur undernäd har var. Så det var nog bra att han åkte ut ialla fall. Jag har hejjat på träsk laget under hela sesongen & det är synd att de kommer vara duell redan nästa vecka. Kan inte Christian åka ut, han är så spydig & pratar en väldig massa skit! Vem tycker du ska vinna Robinsson?

Imorse när jag läste Beckas blogg så hade hon länkat till en tjej som kände Viktor & hans familj, ( de flesta har väl läst om lille Viktor som fick cancer? ), hon hade ialla fall lagt upp en video med bilder & musik på lilla söta ungen. Jag bölade när jag såg det & det är så hemskt när ett litet barn som precis börjat leva får cancer & dör. Han hade ju hela livet framför sig liksom alla andra barn som går bort alldeles för tidigt, för att inte tala om alla ungdomar. Det är hemskt, man skall ta vara på livet, även om det känns tungt ibland & man bara vill försvinna så är livet ändå något fint & något man inte skall slösa bort!

Imorgon blir det barnkalas hos kusin, hennes son fyller 8 år. Skall bli roligt att träffa dem!




ha en underbar kväll.


Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!

sv; härligt :)

mår bara bra :D

gör du då?



ja, hoppas du har rätt :=

2009-04-18 @ 22:46:43
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0