fantastisk dag

Hallåå.

Denna dagen har varit helt jätte bra. Först var jag ute & gick i skogen med Linda hundar & mamma, sedan gjorde jag mej iordning. Så kom min kusin hennes barn & man. plus min andra kusin & moster. Vi har ätit god mat & haft gör trevligt. Varit ute så barnen fick leka & så har jag sjungt & dansat med deras ena son. Deras äldsta barn var gör hundrädd innan men han har lekt med hundarna, gått med dem i koppel & han ville inte åka hem, känns jätte bra att mina hundar fungerar med barn så bra.
Senare när alla åkt hem ringde Pitchi & kollade om jag ville tärffa honom & jenn. Så de hämtade mej så åkte vi till Jennfier & tjötade. underbar dag!



Finaste ungen i världen.


Timothy goes crazy. :)


Benjamin.

Nu väntar sängen & ett svensson avsnitt. Imorgon bli det sommarstuga & havspromenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0