Älskade, älskade du

Jag älskar att  prata med Jennifer ibland. Vi satt på hennes balkong förrut & drack kaffe när hon fick sms. Grejen med henne är att när hon får sms så går hon in i sin egna lilla värld. I vilket fall som helst så satt hon & läste sitt sms när jag säger
"ja jag solade ju igår, men jag blev ju inte ens brun."
Jenn svarar inte
"jaha här sitter jag & pratar med mej själv"
Jenn " HAHAHAHA va sa du"
Typiskt henne. Det är många gånger man sitter med henne & pratar med sej själv. Yes.

Linda & jag var på backaplan förrut, jag köpte en klänning medans hon köpote en t-shirt, klänning & en väska. ja så är det när man är rik.
Jag har känt mej halv ledsen i två dagar nu, det känns inte kul.
Det vänder nog snart.

Så ta dina minnen & försvinn ur mitt liv. Älskade, älskade du!

Kommentarer
Postat av: Alex.

Sudda sudda bort din sura min. Munnen den ska skratta & va glad :D

2009-04-24 @ 18:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0