Onsdag

Kan man ha ont i hjärtat? Kan ett hjärta gå i sönder? kommer de lagas?

en posetiv sak i allt mörker är att Isaac kom hem idag. Honom har jag saknat sådär ganska mycket. Gosenos <3

Hade förövrigt prov i dag i förskola skola och fritidshem det gick väl inte så bra som jag hoppats. Men med tankae på att jag inte pluggat något så har jag bara mej själv att skylla. Fick ialla fall G och skall komplettera en fråga imorgon. Fick även G på min sammanfattning om småbarns pedagogens roll. Känns skönt så att jag ligger nogorlunda bra till i kursen och inte fick mer att ta igen!

Dagen har förövrigt bestått av både skratt och gråt. Skolan tar kål på mej och jag vet inte hur jag skall orka gå dit mer. Hur skall jag förklara vad jag verkligen känner och tänker? Varför blir allt fel som jag gör varför kan jag inte vara liika bra som alla andra.
Du har lyckats trycker ner mej i skiten och jag vet inte hur jag skall göra för att ta mej upp igen. Jag känner att jag bara kommer bli rasande arg om jag går fram och säger till dej, men det är kanske de jag behöver?

Jag kommer inte sluta kämpa allt kommer ordna sej till slut. kanske imorgon, om en månad om ett år eller kanske om flera år. Någon gång kommer turen vara på min sida och jag kommer bli lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0