helg..

Oh yes. Gårdagen beståd till mesta dels av bilkörning och Mamma mia tittande.
Vid ca halvåtta igår kväll fick jag ett telefonsamtal från Sara. "hej madde är jättefull och klockan är baaaaara tjugoöversju."
Jag blev sjukt rädd och tänkte hon kommer typ dö där uppe? "jaha hur mycket har hon druckigt då frågade jag?" Tja några alkoholfriadrinkar och lite mer" Sedan bad jag om att få prata med henne då hör jag hennes skratt. " HAHAHAHA carro jag skojade bara". Ni två i ett nötskal alltså. Hoppas ni får två fortsatt trevliga dagar och jag ser fram emot att få se maaaassa kort därifrån. Love you flickor.

Dagen idag kommer jag ev. tillbringa i stan hos Amanda. Mycket trevligt då det var länge sen vi sågs. Annars blir det myyspys här hemma.

ta hand om er

Kommentarer
Postat av: madeleine

haha, fyfan va kul, där lurade vi dig allt ;)

2008-10-28 @ 11:12:19
URL: http://shmadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0