Härliga fredag

Imorse när jag vaknade såg jag hur mörkt och dystert det var ute. Man kunde känna hur regnet var påväg. Jag ville bara dra täcket över huvudet och somna om.
Men upp kom jag till slut efter en tid.  Jag tog en promenad med hundarna innan det var dax att gå till bussen påväg till skolan. Det har varit blandande kkänslor. Både roliga och tråkiga. Glada och ledsna. Mitt i allt roligt kunde jag käna hur huvudvärken började värka idag igen. Den vill inte ge med sej.

Att säga farväl till en god vän som bara skall vara borta fem dagar kändes inte roligt. Jag tänkte fem dagar går snabbt..

jag vet att jag säger saker som jag inte alltid menar.
Jag har bara mej själv att skylla när det gäller det.
Men om du nu vill prata en massa skit om mej så
kan du lika gärna säga det direkt till mej istället
för att springa till andra. Om du inte vill ha med
 mej ut så säg det och så kan du ju komma
med en lite bättre andledning själv. Ingen
är perfekt. Inte ens DU!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0