Försenadfödelsedagspressent bioochstan

Ja, nu har jag som de flesta andra skaffat mej en blogg. Får väl se hur duktig jag är på att skriva men skall försöka skriva varje dag ;)

I fredags var jag Madde (shmadd.blogg.se) och Isaac på bio. Vi såg Mirros. En bra film men väldigt äcklig. Det blev en trevlig kväll med många skratt.

Igår åkte jag & Malin in till stan för fika, prat och affärcheckning. Vi köpte en försenad födelsedagspressent till Malin. Hon fyllde år i Januari men fick sin pressent nu. Bättre sent än aldrig .

Och idag skulle jag åkt och ätit mat med Malin och några fler. Men det blir inget med de för jag har åkt på en grym förkyldning.

Så dagen innehåll kommer bli film, kaffe, lite lugn hundträning inomhus, sängen och smoothie.




Ta hand om er

Kommentarer
Postat av: Madeleine

hej, jag har också skaffat ny blogg! Thebrand.blogg.se ;)

Åh, du är också förkyld :(

2008-10-05 @ 17:57:43
URL: http://shmadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0