20081008

Vaknade en timme för sent imorse, och jag kände hur paniken började komma. Men till bussen hann jag ialla fall. Som tur var.
Vi hade förskola lektion idag. Trevligt vi svarade på frågor och sånt.
Sedan vare musik, gitarrspelade för hela slanten himlans trevligt och roligt.
Jag och Isaac slog oss ner i en röd soffa på biblioteket när dom andra hade lektion. Han skulle försöka förklara naturkunskap för mej, men dum som jag är så lyssnade jag med halva örat och läste barn böcker istället. När någon kan häjlpa mej och verkligen försöker varför skall jag alltid sabba det då? Och skratta eller prata bort det. Nåja lite förstog jag väl och får väl hoppas att jag kan åtminstonde en fråga på provet imorgon.
På fotografisk bild A lektionen var det segt och tråkigt, Vi fotade digitalt ute.


Ta hand om er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0