söndag kväll.

Just nu känner jag mej mest depp. Jag kommer aldrig fram till något svar, jag vet inte hur jag skall göra för att alla skall bli nöjda, så att jag blir nöjd? Kan man inte bara bli liten igen då det itne fanns bekymmer. Eller kan du bara nöja dej med ett nej som svar och sluta prata med mej . Jag vet att du älskar mej, och jag vet att du vet att jag älskar dej med. Men det funkar inte, det kommer aldrig funka.Hur mycket jag än vill så vet jag de jag vet. Och om de är menat att det skall vara vi två så kommer det att bli de en dag. Men inte nu!!

Nu hoppas jag att skiten snart är över.. Eller kommer det alltid vara såhär?

Kommentarer
Postat av: madde

haha, vafan har du för några specialare till linser ? :D

2008-11-17 @ 15:59:06
URL: http://shmadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0