sjuuuk läkare

Jag fattar inte riktigt vad hon snackade om. Först kommer hon in i rummet efter röntgen och säger " du har ingen fraktur, men å andra sidan så är det svårt att se de" aha tänkte jag. Sedan så säger hon "Så nu får du hem och vila, men du får se till att inte ligga eller sitta för mycket så att du belastar svanskotan" Men HALLÅ jag kan väl inte stå upp ovh vila heller. helt köööööörd.
När vi kom fram till sjukhuset fick jag två tabletter mot smärtan efter en halv timme kändes det så mycket bättre att jag tom kunde sträcka ryggen bakåt utan att få jätte ont. Nu däremot har tabletterna slutat att värka och jag känner att det snart är dags för att förgifta sej med mer tabletter för att kunna sitta normalt, gå normalt!  Galet jobbigt.

idag kommer Shmadd hem från sthlm. Nice. hör av dej sen hjärtat.

Nu skall jag ta promenad med jenn.
Pusspådet

Kommentarer
Postat av: BK

Låter lite bengt ja

2008-11-30 @ 19:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0