ohyes

Jag säger bara åk ut Johan Palm.. Du förtjänar inte att ta upp någon annans plats i idol.

Och imorse hände en väldigt rolig grej.
Jag ringer jennifer klockan elva. Jag hör att hon svarar man hon säger ingenting, då tänker jag "fan min telefon är störd" jag skriker. " VAFAN" sen hör jag klick. Sååå hon loggar in på msn och skriver " jag trodde de va väckerklockan som sa VAFAAN, och jag blev helt rädd för jag trodde telefonen pratade med mej" Haha. sjukt roligt...

Och med detta säger jag ta vara på era riktiga vänner, som ställer upp i både glada och ledsna stunder. Det finns inte många av dem tyvärr. Tänk på det.


Kommentarer
Postat av: Madeleine (svar på ditt sms)

Jag har inte sett sms, eftersom jag har haft mibil på ljudlöst! :P

Vi får se om det finns någon tid över. har ett fett mekanik prov på Torsdag plus np prov och en svenska redovisning.. Allt på en gång:S

men om det blir någon tid över så hör jag av mig =D

2008-11-21 @ 22:07:19
URL: http://shmadd.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Asså vet du, jag skcikade ett medelande till dig här förut. Usch för internet ibland! men men, jag skriver om det så gott dte går som svar på ditt sms.

Jag har inte hört dina sms. Föklaringen är att mobilen är ljudlös.

Imorgon så ska jag träffa rainfeldt, och jag måste plugga sedan. Har sjukt mycket att göra :S Mekanikprov på Torsdag plus svenska redovisning på Ons. Och np i matte d om mindre än 3 veckor :S

men jag ringer om det finns tid över!

2008-11-21 @ 22:11:53
URL: http://shmadd.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Oj NU visade sig allt. herre gud va är det här ? Det börjar ju cepa lika mycket som msn! :S

2008-11-21 @ 22:13:04
URL: http://shmadd.blogg.se/
Postat av: Alex

Nej fan e galen människa ;) han ska ju vinna, Han e ju änna tvär skön den grabben :P Han ellr han robin ellr va han heter.. :) men aa johan kan vinna tycker jag :) det hade vart mumma de =)

2008-11-24 @ 01:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0