nunni,karro, alex

Dagen började med uppstigning klockan 7.00 drog till skolan och hade en lektion. Musiken var inställt och klassrådet!? Kanske var inställt jag vet inte. I vilket fall som helst åkte Malin och jag in till kungälv checkade bilskolan och käkade donken. Myys .. Hon åkte hem till sej och jag till mej sjukanmälde mej och pluggade lite. När klockan hade blivit kvart i tre tänkte jag "äh fan får väl gå på lektionen ialla fall" Mamma var snäll och körde mej till skolan. Vilket var ett F R U K T A N S V Ä R T  misstag känner jag. Vi gick typ igenom kamerorna, sedan fick jag nog på allting och ringde Alex. Beklagade mej rätt ordengligt stack hem till Karro och spelade biljard. Väl där ringde Alex och sa att han var utanför vi gick ner och han gick med oss upp. Trevligt. Efter någon timme kände jag att det var dax att dra hem. Alex var snäll och följde mej till bussen. Trevligt. Ibland är du gööör bra snutt.

Jag har pratat med Isaac också, två gånger in the phone. Nu har jag ju inte träffat honom på ett tag och jag måste erkänna att jag saknar honom lite. Underbar människa och humor. ja nästan ialla fall =) Vi pratade om hur livet går just nu och jag måste erkänna att på lite bättre humör blev man efteråt. Känns bra! På lördag skall jag Daniel och Malin och Isaac antagligen hitta på något. Vad det blir vet jag inte ännu men jag hoppas att det blir något kul.

Angående plugg så ligger jag lite, men utterst lite efter i för skola, skola och fritidshem kursen. Jag har nästan skrivit klart om två åringen..... Känns bra. Jag har sagt de förr och jag säger det igen. Nunni nu jävlar får vi försöka fixa den här skiten.  we caaaan do it togetther babe.

Nä, nu börjar jag bli lite nanig efter allt skrivande så nu är det dax att sätta på en film innan jag skall sova.
Soov gott .

Kommentarer
Postat av: madeleine

Nej man är inte sämre för det, men det är inte så kul att få ont i huvudet varje gång någon röker framför näsan på än.. Och jo, det står visst förbud mot rökning i busskurerna.

2008-11-14 @ 23:30:14
URL: http://shmadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0