18 år

Idag fyller jag 18 år. Känns ingen större skillnad. Ochde borde de väl inte göra heller.
Dagen har bara bestått av värmeslag, huvudvärk, illa mående och ont i magen. kajn det bli bättre? och allt detta resulterade en arg och förbannad Carro nästan hela dagen. Mest när jag kom hem från skolan. jag har sktikit gapat vart gråtfärdig och sönder stressad. Jag vet inte vad det beror på men jag känner att snart måste det vända annars kommer jag inte palla. Skolan tar verkligen kål på mej och allt är bara pissåthelvete.
Men jag vill tacka alla för alla gratulationer och pressenter även om jag inte såg tacksam eller glad ut så är jag det innerst inne .. Jag skulle vilja förkalra med ord hur jag känner men det går inte. Jag tror att jag kommer få bära dessa känslorna på egen hand för det går inte att förklara. Känns som en jäävla frustation.:/

Imorgon skall det komma en barngrupp till våran klass. Känns ju inte så jätte roligt. Har ingen lust & är taggad på att banga vilket jag inte kan göra. Gah.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Inte roligt att höra, men hoppas du har haft en trevlig födelsedag iaf! =)

2008-11-26 @ 23:10:35
URL: http://shmadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0