Underbara.

Igår bestämde jag att jag drog till jonny. Trevligt. Vi kollade på mirros och jg överlevde ännu en gång . jagtestade mej på gitarr spel men jag suger så han fick ta över och stå för gitarr och sjungandet.
jag är sjuukt trött, klockan halv sju imorse kom jonthe och dom hem. Och honom har jag inte träffat sen typ juli? Det var trevligt, tjötrökte gjorde vi innan han skulle sova och jag dra hem för att ta hand om mina odjur och sova. Jag måste säga att man känner sig alltid så välkommen där och dom alla är hur trevliga som helst. Jag hade ju inte tackat nej till att hälsa på oftare !

Jag känner att jag vill prata med nunn också. Vi får ta och tjötröka, ta en promenad eller en kaffe. Idag kanske ? Eller imorgon?

Förövrigt så har jag mått kanos hela helgen. Tack för det mina gullungar <3
Min hans har vart konstigt i en vecka nu, och jag förstår inte vad som är problemet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0