trött trött trött

Nu får de tamejfan hända någonting i livet. Allt känns tomt tomt tomt.
Jag gick ju till jenn förrut, och jag är väldigt väldigt glad att du finns och att vi har blivit vänner. jag kan säga vad fan som helst till dej, du lyssnar kommer med kloka råd & ställer alltid upp när man behöver dej. Vi går igenom typ samma sak vilket är mycket underligt. Kanske därför vi förstår varandra så som vi gör?  hela denna dag har du fått stå ut och höra på mitt eviga tjat om känslor och kärlek. men fan du är helt underbar, alla borde ha en vän som dej verkligen för du är en riktigt vän..

Btw jonny & conny kom förbi oss i centrum tog en cigg jag var sjukt efterbliven och sa typ inte ett ljud.

och nu skall jag titta på svensson svensson missade det igår & sedan skall jag sova så jag slipper tänka på alla dessa nya tankar som har kommit upp i mitt huvud och som inte försvinner hur mycket jag än vill att de ska försvinna..
imorgon är det en ny dag & vi tar nta tag & hoppas allt är bättre då.

Puss på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0