slö med att blogga

nu känner jag. Men jag får skylla på att jag inte haft tid..
Igår åkte jag till Lisette & tog en öl med henne & Jennifer. Sedan kom pitchi & hämtade mej & körde mej till Älvängen. Vi softade mest, & spelade tv spel.Jag var mest smäst!!! Runt typ 00.00 blev jag & conny taggade på typ utgång ? Vi drog ner till stan mötte upp Amanda. Haha sedan kom vi på att slösa 100 spänn på inträde nu känns onödigt så vi drog till henne och tjötade istället . Mys ..
Hemma var jag runt 04.00 inatt somnade som en sten och vaknade för sisodär en halvtimme sen.

Idag skall jag nog träffa min kusin & min moster, sedan skall vi nog upp till kallebäck för lite hundträning, har fått smått dåligt samvete nu när jag inte varit hemma någonting och inte orkat göra någonting alls med dem. Får ta mej i kragen nu och börja så smått igen.... sedan ikväll vet jag inte vad som händer, men hade vart soft med en hemma dag .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0