Liseberg och blvd

Yes.
Igår åkte jag & madde in till stan för att kolla lite i affärer och så. Sedan drog vi till liseber en stund med malin och Daniel. Efter det åka jag hem till Amanda, Tog en öl och sedan blev vi båda taggade på  utgång. Så vi gjorde oss iordning och drog till blvd mötte Nicole, Zemira Lelja & Sara där.. Det blev en helt okey kväll.
Sedan drog vi hem och sov. Vaknade halv tolv idag & mamma hämtade mej halv två i stan. Gick ut med Jennifer en sväng & nu e jag sjukt trött och sjukt hungerig.

Andreas och linda kommer hit senare & käkar mat, efter det drar jag till Jonny eller Jenn. Vi får se vilket det blir.

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du glömde den tatuerade mannen! hahaha

2008-12-20 @ 23:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0