Andreas 23 år

grattis kära bror. Hoppas att du får en fin dag ..

Igår var det skola och möte med syon och min mentor. Nytt möte har bokats in på onsdag efter lunch, då skall jag ha tagit fram de utbildningar som jag vill läsa efter gymnasiet. Efttersom jag är så himla skoltrött och inte mår hundraitopp så skall vi försöka ordna så att jag antagligen plockar bort de kurser jag inte  behöver läsa. .....
Igår var jag också på backaplan och  kikade i affärer med mamma, jag köpte en tunnika från gina som var för stor. Ändå köpte jag storlek xs. Det blir att ha halsduk när jag har den ;) Köpte ävenen pressent till Andreas.
Snart måste jag  börja köpa julklappar så att man hinner de i tid. Och speciellt nu när jag har hela mitt studiebidrag kvar så jag inte slösar det på annat.

imorse när jag vaknade om jag inte upp ur sängen. Jävla rygg.. Jag öppnade min dörr tog in alla hundar eftersom Amber låg och gnällde sönder sej i hallen. Tog upp en Ossi i sängen och somnade som en stock. Drömde att jag fick ett sjukt konstigt meddelande av jennifer. Haha.
Sjukanmälade mej skrev ett lite halvarg mejl till skolan om läkarintyg.
Idag ä det utvecklingsamtal också. Vilket kommer gå rent åt helvete..

Så snart som panodilen börjar hjälpa skall jag göra mej iordning. Undra hur hälsosamt det är att äta mellan 4-6 panodil omdagen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0